České Ghíčko

Obsahový redesign

  • České Ghíčko
  • České Ghíčko

České Ghíčko je první české přepuštěné máslo (neboli ajurvédsky Ghí). Paní jednatelka Andrea Dostálová potřebovala vylepšit web, aby víc prodával. Nejdřív navštívila naše školení a poté jsme se dohodli na spolupráci.

Cíle

  • Zvýšit prodeje
  • Zpřehlednit web

Výsledky

  • 42% zvýšení konverzního poměru
  • 132% zvýšení počtu objednávek meziročně
  • Pozitivní ohlasy zákazníků na web

Jak jsme toho dosáhli?

České Ghíčko

Jak prodávat dražší alternativu másla?

Naše klientka vyrábí přepuštěné máslo neboli Ghí. Oproti normálnímu máslu je zdravější a dá se při vaření a pečení použít jako zdravá a chutná náhražka tuku.

Problémem je, Ghí vyjde mnohem dráž než klasické máslo. Jak tedy zvýšit prodeje?

Dotazníky České Ghíčko Dotazníky České Ghíčko

Analýza = půl úspěchu

Klíčem k úspěchu bylo porozumět uživatelům. V dotazníkovém průzkumu a během rozhovorů se zákazníky jsme zjišťovali, PROČ lidé chodí na web a proč Ghí kupují.

Z dotazníků se ukázalo, že většina lidí přišla na web kvůli zjištění informací o Ghíčku a třetině z nich se je nepodařilo zjistit.

V rozhovorech nám sami zákazníci řekli hlavní vnímané výhody přepuštěného másla Ghí. Navíc jsme získali skvělou zpětnou vazbu – 9/10 zákazníků si chce Ghí objednat znovu. Všechny tyto informace jsme na webu použili jako přesvědčovací argumenty.

Návrh & realizace

Změny jsme navrhli formou prototypu, které jsme pak implementovali.

Kompletně jsme tak přepracovali obsah webu a samotný e-shop jsme zjednodušili.

Prototyp obsahu České Ghíčko Prototyp obsahu České Ghíčko
Výsledek - zvýšení konverzního poměru o 43 % České Ghíčko v televizi

Výsledky předčili očekávání

Díky těmto změnám se nám podařilo zvýšit konverzní poměr relativně o 43 % a počet objednávek meziročně více než zdvojnásobit.

Jako příjemný bonus se dokonce podařilo, že se České Ghíčko objevilo na ČT1 v hlavním vysílacím čase v pořadu DoktorKA.

Případová studie na konferenci E-shop summit

Případová studie na konferenci

Zajímá vás více? Shlédněte přednášku o této případové studii z konference E-shop Summit nebo nám napište a probereme možnosti vylepšení vašeho webu.

Andrea DostálováČeské Ghíčko

Net Magnet nám vymazlil web tak, že po jeho otevření se našim zákazníkům sbíhají sliny ;)

Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si.