PPC reklama

Potřebujete získat návštěvníky a zvýšit tržby webu rychle a měřitelně?

Díky PPC kampaním toho můžete dosáhnout a ještě získat bonus až 10 500 Kč na kredit.

Mrkněte na vybrané referenční projekty a přesvědčte se sami.

Co je PPC reklama?

Google Ads
Sklik
Facebook

S PPC reklamními kampaněmi jste se již setkali jako uživatelé ve vyhledávačích Google, Seznam, případně ve formě bannerů na různých webech nebo na Facebooku.

Princip PPC (Pay Per Click) reklam spočívá v tom, že platíte až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo klikne. Cenu za klik si navíc určujete sami, resp. nastavujeme a optimalizujeme ji my dle návratnosti kampaní a vašich požadavků. Čím více jste ochotni za klik zaplatit, tím častěji bude vaše reklama zobrazována. Funguje to tedy na principu dražby, přičemž častějšímu zobrazování reklamy pomůže vyšší kvalita inzerátu i webu, kam reklamy míří.

Váhy PPC - efektivita vs. výkon

Kolik mě to bude stát?

Někdy stačí nabídnout za klik 50 haléřů, abyste byli na 1. místě ve výsledcích vyhledávání, jindy nestačí ani 100 Kč. Vše záleží na konkurenci, kvalitě inzerátu a cílové stránce a samozřejmě nabídnuté ceně za proklik. Na otázku kolik to bude měsíčně stát, si tedy můžete odpovědět sami. Stát to bude tolik, kolik vy budete chtít, protože díky měřitelnosti PPC reklam máte absolutní kontrolu nad výdaji a můžete kampaně kdykoli zastavit. U PPC kampaní proti sobě stojí výkon a efektivita a je na vášem rozhodnutí, co pro vás bude důležitější.

Naším cílem je ukazovat vám skutečnou návratnost reklamních kampaní, abyste se mohli o investicích do této reklamy rozhodovat na základě výsledků a ne pocitů.

Díky našemu agenturnímu účtu a spolupráci s reklamními platformami umíme naším novým klientům zajistit bonusový kredit až 10 500 Kč. Firmy, které na Google Ads ještě neinzerovali, získají aktuálně (2024) 8 500 Kč v reklamním kreditu po prvním utracení 8 500 Kč. Na Skliku získají 2 000 Kč po dobití 500 Kč. Více o ceně.

Vyhledávání a obsah - PPC

Kde se reklamy zobrazí?

V první řadě zvolíme reklamní systém Google Ads / Seznam Sklik / Facebook nebo jejich kombinaci. Poté se můžeme v případě Googlu a Seznamu rozhodnout, kde se mají reklamy zobrazovat. Můžou se zobrazovat:

  • Ve výsledcích vyhledávání po zadání určitého klíčového slova – nejčastější způsob.
  • V Nákupech Google (produkty ve výsledcích vyhledávání) nebo na Zboží.cz – velmi efektivní pro e-shopy.
  • obsahové síti, což jsou weby zapojené do reklamní sítě, které zobrazují svým návštěvníkům reklamu – dobré pro brand nebo plošnou reklamu.
Cílení uživatelů

Kdo reklamy uvidí?

Jedinečnost PPC spočívá v přesném cílení. Můžeme cílit na uživatele podle nejrůznějších kritérií, např.:

  • jaké zadal klíčové slovo do vyhledávače
  • lokalita
  • věk, pohlaví, zájmy
  • čas, denní doba
  • zda uživatel nedávno navštívil váš web a jakou sekci nebo produkt si prohlédl (velmi efektivní metoda, tzv. retargeting)
  • atd.

Výhody PPC reklamy

  • Platba za návštěvníka. Neplatíte žádné fixní paušály. Zaplatíte reklamnímu systému (Google Ads nebo Seznam Sklik) jen tehdy, pokud někdo na vaši reklamu skutečně klikne (tedy „plať za klik“ neboli anglicky „Pay Per Click“). Nemusíte se však obávat, že vám konkurence „vykliká“ kredit. PPC reklamní systémy umí toto podvodné klikání odhalit a zablokovat.
  • Výdaje pod kontrolou. Nejdříve si určíte, jaký rozpočet můžete na PPC reklamu vynaložit. Poté vytvoříme a nastavíme reklamy tak, abychom za daný rozpočet přilákali co nejvíce potenciálních zákazníků. Navíc lze reklamní kampaně kdykoli pozastavit.
  • Přesné cílení. Oslovte pouze ty uživatele, které nejsnáze přesvědčíte k akci (např. objednávce). Reklamy lze zacílit na publikum dle lokality, věku, zájmů, vyhledávaných klíčových slov atd. A nebo lze takzvaným remarketingem oslovit pouze ty, kteří na vašem webu už někdy byly. Sami to můžete vidět u některých eshopů. Prohlédnete si jeden produkt a reklamy na něj pak vidíte všude na webu ještě týden.
  • Skvělá měřitelnost. On-line reklama je oproti té off-line fantasticky měřitelná. Díky Google Analytics víme, jaká reklamní kampaň vám přinesla jaký zisk. Navíc vám budeme každý měsíc posílat report o tom, jak si vaše PPC reklamní kampaně vedou a kolik stojí.

Proč vybrat Net Magnet

  1. Budeme zvyšovat hlavně vaše prodeje, nejen návštěvnost.
  2. Naše práce pro vás bude naprosto transparentní. Podívejte se, jak to děláme.
  3. Platíte jen za to, na čem se předem domluvíme. Neexistují žádné skryté poplatky.
  4. Máme bohaté znalosti i zkušenosti správy PPC kampaní, což dokládá naše certifikace Google Partner, ověření Sklik a certifikace Shoptet Partner.