Krumlov Tower
Nová vizuální identita a web pro výjimečné ubytování
Co bylo třeba udělat
- Nalákat zahraniční klientelu
- Vytvořit nový vizuál a atraktivní web
- Navrhnout jednoduchý a automatizovaný systém rezervací
Jak jsme toho dosáhli?
Rebranding
Věž ubytovávala návštěvníky již od roku 1990, ale s novým majitelem bylo třeba změnit tvář. Nově začal penzion cílit na jinou skupinu hostů, proto jsme se rozhodli pro přejmenování ubytování - z Penzionu ve věži Český Krumlov vznikla jednoduše Krumlovská věž (nebo hezky anglicky Krumlov Tower). Chtěli jsme od začátku působit na emoce návštěvníků a od změny názvu jsme si slibovali hlavně odlišení od ostatních penzionů.
Druhotným důsledkem je podobnost názvu se zámeckou věží Českého Krumlova - jestliže turisty lákala možnost ubytování v historické věži, nyní mají možnost.
Unikátní design pro unikátní ubytování
Abychom přesně pochopili vizi klienta a věrně jí převedli do designu webu, bylo třeba se dostat na stejnou vlnu. K tomu účelu jsme sesbírali množství inspirace, designových prvků a různých řešení problémů podobných těm našim.
To vše jsme shrnuli v design prezentaci a z následného brainstormingu s klientem pak vznikla kostra webu.
Vizuál značky
Ruku v ruce s novým jménem jsme navrhli grafický jazyk, kterým by se měla Krumlovská věž prezentovat. Ústředním motivem napříč celým designem byl nádech historie ve spojení s luxusem moderní doby. S touto myšlenkou jsme navrhli následující:
Typografie
Cítili jsme, že kombinace fontů Sorts Mill Goudy a Montserrat vyhovuje přesně našemu uměleckému směru.
Barvy a ilustrace
Barevnou paletu jsme zvolili tak, aby ladila s fotografiemi interiéru věže. Pro ilustrace jsme zvolili styl připomínající detailní řezby s historickými motivy v kombinaci s moderním designem ikon.
Logotyp
To jediné, co si klient přál zachovat v novém vizuálním stylu byla ilustrace tvaru věže v logu. Logotyp jsme tedy připravili s respektem k novému grafickém jazyku v desítkách variant pro nejrůznější použití.
Mobile first responzivní design
Protože jsme počítali s tím, že web budou navštěvovat turisté ze zahraničí, naší prioritou byla jak pohodlná obsluha z mobilních zařízení a tabletů, tak i rychlost webu.
Integrace rezervačního systému
Krumlovská věž nabízí rezervace i přes oblíbené servery Booking.com nebo airBnB, proto bylo třeba vyřešit synchronizaci ubytování mezi těmito službami a vlastním webem. Nakonec naše volba padla na službu Xotelia od francouzských vývojářů, která majiteli dovoluje jednoduše spravovat rezervace třeba přes mobilní aplikaci.
Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si..