Septa
PPC kampaně pro e-shop
Aims
- Zvýšit prodeje
- Mít ziskové kampaně
Results
- Meziroční zvýšení tržeb o 145 %
- Snížení procentuálních nákladů na obrat na 5 %
Jak jsme toho dosáhli?
E-shop běžel od roku 2016, ale téměř nikdo na něm nenakupoval. Majitel se proto rozhodl v roce 2017 dát důvěru nám, abychom mu pomohli e-shop rozhýbat. Zkoušeli jsme různé typy textových PPC kampaní, první výsledky však byly rozporuplné. Za zvýšení obratu o 100 Kč bylo potřeba investovat do reklamy 20 Kč (20% procentuální náklady na obrat). E-shop totiž technicky zaostával a nebylo možné plně zapojit všechny efektivní formáty reklamy jako např. dynamický retargeting.
Proto jsme e-shop začali vylepšovat jak technicky tak i po designové (UX) stránce. V roce 2018 jsme nakonec přesunuli e-shop na jinou více bezúdržbovou platformu.
Po technických vylepšeních jsme v PPC kampaních již mohli naplno využívat všechny formáty reklamy. Díky dobrému technickému řešení a průběžné optimalizaci PPC kampaní se nám podařilo meziročně zvýšit obrat o 142 %. Zároveň se nám podařilo zvýšit efektivitu kampaní. Na získání 100 Kč obratu už stačilo jen 5 Kč (5 % PNO). Kampaně jsme tedy zároveň 4× zlevnili.
Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si..