Septa

PPC kampaně pro e-shop

  • Septa ochranné oděvy a pomůcky
Septa je primárně kamenný obchod s ochrannými oděvy a pomůckami. Začal zkoušet prodej přes internet v roce 2016. E-shop jsme převzali do správy v roce 2017 a od té doby tržby stále rostou.

Cíle

  • Zvýšit prodeje
  • Mít ziskové kampaně

Výsledky

  • Meziroční zvýšení tržeb o 145 %
  • Snížení procentuálních nákladů na obrat na 5 %

Jak jsme toho dosáhli?

E-shop běžel od roku 2016, ale téměř nikdo na něm nenakupoval. Majitel se proto rozhodl v roce 2017 dát důvěru nám, abychom mu pomohli e-shop rozhýbat. Zkoušeli jsme různé typy textových PPC kampaní, první výsledky však byly rozporuplné. Za zvýšení obratu o 100 Kč bylo potřeba investovat do reklamy 20 Kč (20% procentuální náklady na obrat). E-shop totiž technicky zaostával a nebylo možné plně zapojit všechny efektivní formáty reklamy jako např. dynamický retargeting.

Proto jsme e-shop začali vylepšovat jak technicky tak i po designové (UX) stránce. V roce 2018 jsme nakonec přesunuli e-shop na jinou více bezúdržbovou platformu.

Po technických vylepšeních jsme v PPC kampaních již mohli naplno využívat všechny formáty reklamy. Díky dobrému technickému řešení a průběžné optimalizaci PPC kampaní se nám podařilo meziročně zvýšit obrat o 142 %. Zároveň se nám podařilo zvýšit efektivitu kampaní. Na získání 100 Kč obratu už stačilo jen 5 Kč (5 % PNO). Kampaně jsme tedy zároveň 4× zlevnili.

Septa - Google Analytics - zvýšení tržeb o 142 %

Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si..