Poladíme nastavení ve zbožovém vyhledávači (Heureka, Zboží.cz), abyste prodávali ještě efektivněji.
Stačí nás kontaktovat.
Jak optimalizaci děláme?
Předpoklad: existující XML feed se zbožím
- Založit si ve zbožovém vyhledávači účet a nabít do něj kredit, ze kterého se budou strhávat peníze za to, že někdo klikne na vaše zboží a dostane se k vám do eshopu, kde může nakoupit. Zbožové vyhledávače fungují na principu PPC reklamy.
- Vytvořit a nastavit zdroj dat (tzv. XML feed), který bude posílat informace o vašem zboží z eshopu přímo do zbožových vyhledávačů (název produktu, kategorie, cena, obrázek produktu, dostupnost, možnosti a cena dopravy, výrobce produktu…). Tyto a ještě další parametry mají vliv na to, jak a kde se vaše produkty budou ve zbožových vyhledávačích zobrazovat.
Optimalizace XML feedu
- Optimalizovat cenu za proklik, aby se vaše zboží umístilo na nejatraktivnějších pozicích a udrželi jste ho tak na očích potencionálním zákazníkům.
- Průběžně kontrolovat a ladit všechny parametry, které mají vliv na výsledné zobrazení vaší nabídky ve zbožových vyhledávačích a mohou ovlivnit potenciálního zákazníka, aby se rozhodl zrovna pro vaši nabídku.
- Vyhodnocovat návratnost investice do propagace přes zbožové vyhledávače.
Nejlepší zbožové vyhledávače

Heureka
Nejnavštěvovanější zbožový vyhledávač v ČR, který má hned několik nej, proč ho lidi nejvíce používají. Např.:
- Nejlepší recenze obchodů
- Nejlepší recenze produktů
- Nákupní rádce v jednotlivých kategoriích produktů
- Možnost koupě zboží přímo přes Heureku – Heureka košík

Zboží.cz
2. nejnavštěvovanější zbožový vyhledávač v ČR. Ještě v roce 2012 mu patřilo první místo v návštěvnosti, ovšem vývojáři Seznamu lehce zaspali a nyní jsou v závěsu za Heurekou. Druhou pozici na českém trhu hájí stále s velkým náskokem.

Nákupy Google (Google Merchant)
Zbožový vyhledávač, který získává na síle a na významu hlavně ve spojení se systémem Google Adwords. Zboží, které do Google nákupů posíláte, můžete zobrazovat přes reklamní kampaně systému Adwords přímo ve výsledcích hledání na Googlu.