Optimalizace pro zbožové vyhledávače

Dokážeme optimalizovat XML feed vašeho eshopu.

Poladíme nastavení ve zbožovém vyhledávači (Heureka, Zboží.cz), abyste prodávali ještě efektivněji.

Stačí nás kontaktovat.

Jak optimalizaci děláme?

XML feed - ukázka

Předpoklad: existující XML feed se zbožím

  1. Založit si ve zbožovém vyhledávači účet a nabít do něj kredit, ze kterého se budou strhávat peníze za to, že někdo klikne na vaše zboží a dostane se k vám do eshopu, kde může nakoupit. Zbožové vyhledávače fungují na principu PPC reklamy.
  2. Vytvořit a nastavit zdroj dat (tzv. XML feed), který bude posílat informace o vašem zboží z eshopu přímo do zbožových vyhledávačů (název produktu, kategorie, cena, obrázek produktu, dostupnost, možnosti a cena dopravy, výrobce produktu…). Tyto a ještě další parametry mají vliv na to, jak a kde se vaše produkty budou ve zbožových vyhledávačích zobrazovat.

Optimalizace XML feedu

  1. Optimalizovat cenu za proklik, aby se vaše zboží umístilo na nejatraktivnějších pozicích a udrželi jste ho tak na očích potencionálním zákazníkům.
  2. Průběžně kontrolovat a ladit všechny parametry, které mají vliv na výsledné zobrazení vaší nabídky ve zbožových vyhledávačích a mohou ovlivnit potenciálního zákazníka, aby se rozhodl zrovna pro vaši nabídku.
  3. Vyhodnocovat návratnost investice do propagace přes zbožové vyhledávače.

Nejlepší zbožové vyhledávače

logo Heureka

Heureka

Nejnavštěvovanější zbožový vyhledávač v ČR, který má hned několik nej, proč ho lidi nejvíce používají. Např.:

  • Nejlepší recenze obchodů
  • Nejlepší recenze produktů
  • Nákupní rádce v jednotlivých kategoriích produktů
  • Možnost koupě zboží přímo přes Heureku – Heureka košík
Logo Zboží.cz

Zboží.cz

2. nejnavštěvovanější zbožový vyhledávač v ČR. Ještě v roce 2012 mu patřilo první místo v návštěvnosti, ovšem vývojáři Seznamu lehce zaspali a nyní jsou v závěsu za Heurekou. Druhou pozici na českém trhu hájí stále s velkým náskokem.

Logo Google

Nákupy Google (Google Merchant)

Zbožový vyhledávač, který získává na síle a na významu hlavně ve spojení se systémem Google Adwords. Zboží, které do Google nákupů posíláte, můžete zobrazovat přes reklamní kampaně systému Adwords přímo ve výsledcích hledání na Googlu.

Chcete rozjet nebo optimalizovat propagaci přes zbožové vyhledávače? Jsme tu pro vás.