Víte, že můžete počet kliknutí na tlačítko zvýšit díky jeho malé změně klidně o destíky procent?
A proč zůstat jen u tlačítka?
Chcete-li systematicky zvyšovat prodejnost vašich stránek, ozvěte se, probereme možnosti.
Co můžete získat?
U průměrného eshopu se pohybuje konverzní poměr okolo 2 %. Tedy pouze 2 ze 100 návštěvníků si něco koupí. Pokud se změnami na stránkách podaří přesvědčit navíc ještě jednoho návštěvníka ze sta ke koupi, svoje tržby zvýšíte o polovinu. A ani nemusí jít o redesign celého webu, někdy stačí změnit zdánlivou maličkost.
Zvyšování prodejnosti stránek není jen pro eshopy. Můžeme zvyšovat počet odeslání poptávkového formuláře, počet vložených emailů do vašeho newsletteru, prostě cokoli. Těmto akcím se říká konverze, proto tuto službu označujeme také jako zvyšování konverzního poměru.
Jak zvyšujeme konverze?
Známe metody, jak konverzní poměr postupně zvyšovat:
- vylepšením webu z hlediska přístupnosti a použitelnosti,
- změnou navigační struktury,
- jasnými výzvami k akci,
- identifikací a opravou problémových stránek přes Google Analytics,
- A/B testováním různých zlepšovacích návrhů,
- a dalšími metodami…