Potřebujete nasdílet přístupy do:
své marketingové agentuře, která vám má spravovat reklamní kampaně? Zde najdete návod, jak na to. Píšeme ho primárně pro naše klienty a tedy navádíme na posílání přístupů rovnou nám.
Google Ads
- V pravém horním rohu svého reklamního účtu v Google Ads naleznete desetimístné číslo (např. 123-456-7890), které nám prosím pošlete.
- Poté vám pošleme žádost o přístup do vašeho Google Ads účtu.
Google Analytics 4 (GA4)
Přejděte do vašeho Google Analytics účtu. (Je třeba být přihlášen do Googlu, obvykle pod Gmailovým účtem nebo pracovním, pokud používáte Google Workspace).
V administraci přejděte do nastavení přístupů k ůčtu:

Poté přidejte uživatele:

Přidejte naše e-maily info.chciwww (zavinac) gmail.com a marketing.netmagnet (zavinac) gmail.com a nastavte pokudmožno nejvyšší oprávnění (nebo dle domluvy):

Google Search Console
Tento nástroj nám umožní nahlížet do podrobných dat o výkonu webu v přirozených výsledcích vyhledávání. Pokud vám budeme řešit i SEO, pak do tohoto nástroje potřebujeme přístup.
1. Přejděte do Google Search Console.
2. Vlevo nahoře vyberte správnou službu (pokud jich máte více), vlevo dole klikněte na Nastavení a poté Uživatelé a oprávnění.

3. Přidejte naše e-maily info.chciwww (zavinac) gmail.com a marketing.netmagnet (zavinac) gmail.com.
Sklik
1. Přihlaste se do Sklik.cz.
2. V menu vyberte Nastavení a zde nabídněte přístup pro e-mail ppc (zavinac) netmagnet.cz s oprávněním ideálně Administrátor účtu. Nebo nám pošlete Váš e-mail spojený s Sklik účtem a my o přístup do Vašeho účtu zažádáme, což potom budete muset potvrdit.

Jelikož na Facebooku můžete odděleně nastavovat správce stránek, účtů pro reklamu, FB pixelů i dalších zdrojů dat, je nastavení malinko složitější. Proto je ideální, pokud používáte Business Manager, který vám zastřeší veškeré marketingové aktivity na Facebooku.
Používáte-li Business Manager
Ideální situace. Viz nápověda přímo na Facebooku. Při zadávání ID partnera uveďte naše ID 885585158170318.
Bez Business Manageru
Správce reklam
- Přejděte do Správce reklam.
- Zkopírujte číslo pro reklamu a pošlete nám ho.
- Zažádáme o přístup do vašich kampaní, který poté musíte schválit.
Stránka
- Pošlete nám URL vaší Facebookové stránky.
- Zažádáme o přístup do vaší stránky, který poté musíte schválit.