Potřebujete nasdílet přístupy do:

své marketingové agentuře, která vám má spravovat reklamní kampaně? Zde najdete návod, jak na to. Píšeme ho primárně pro naše klienty a tedy navádíme na posílání přístupů rovnou nám.

  1. V pravém horním rohu svého reklamního účtu v Google Ads naleznete desetimístné číslo (např. 123-456-7890), které nám prosím pošlete.
  2. Poté vám pošleme žádost o přístup do vašeho Google Ads účtu.

Google Analytics 4 (GA4)

Přejděte do vašeho Google Analytics účtu. (Je třeba být přihlášen do Googlu, obvykle pod Gmailovým účtem nebo pracovním, pokud používáte Google Workspace).

V administraci přejděte do nastavení přístupů k ůčtu:

Poté přidejte uživatele:

Přidejte naše e-maily info.chciwww (zavinac) gmail.com a marketing.netmagnet (zavinac) gmail.com a nastavte pokudmožno nejvyšší oprávnění (nebo dle domluvy):

Google Search Console

Tento nástroj nám umožní nahlížet do podrobných dat o výkonu webu v přirozených výsledcích vyhledávání. Pokud vám budeme řešit i SEO, pak do tohoto nástroje potřebujeme přístup.

1. Přejděte do Google Search Console.

2. Vlevo nahoře vyberte správnou službu (pokud jich máte více), vlevo dole klikněte na Nastavení a poté Uživatelé a oprávnění.

3. Přidejte naše e-maily info.chciwww (zavinac) gmail.com a marketing.netmagnet (zavinac) gmail.com.

Sklik

1. Přihlaste se do Sklik.cz.

2. V menu vyberte Nastavení a zde nabídněte přístup pro e-mail ppc (zavinac) netmagnet.cz s oprávněním ideálně Administrátor účtu. Nebo nám pošlete Váš e-mail spojený s Sklik účtem a my o přístup do Vašeho účtu zažádáme, což potom budete muset potvrdit.

Facebook

Jelikož na Facebooku můžete odděleně nastavovat správce stránek, účtů pro reklamu, FB pixelů i dalších zdrojů dat, je nastavení malinko složitější. Proto je ideální, pokud používáte Business Manager, který vám zastřeší veškeré marketingové aktivity na Facebooku.

Používáte-li Business Manager

Ideální situace. Viz nápověda přímo na Facebooku. Při zadávání ID partnera uveďte naše ID 885585158170318.

Bez Business Manageru

Správce reklam

  1. Přejděte do Správce reklam.
  2. Zkopírujte číslo pro reklamu a pošlete nám ho.
    FB účet pro reklamu
  3. Zažádáme o přístup do vašich kampaní, který poté musíte schválit.

Stránka

  1. Pošlete nám URL vaší Facebookové stránky.
  2. Zažádáme o přístup do vaší stránky, který poté musíte schválit.

Tomáš Kouba

Jednatel Net Magnet s.r.o.