České Ghíčko
Obsahový redesign
České Ghíčko je první české přepuštěné máslo (neboli ajurvédsky Ghí). Paní jednatelka Andrea Dostálová potřebovala vylepšit web, aby víc prodával. Nejdřív navštívila naše školení a poté jsme se dohodli na spolupráci.
Aims
- Zvýšit prodeje
- Zpřehlednit web
Results
- 42% zvýšení konverzního poměru
- 132% zvýšení počtu objednávek meziročně
- Pozitivní ohlasy zákazníků na web
Jak jsme toho dosáhli?
![České Ghíčko](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/ghicko-450ml.png)
Jak prodávat dražší alternativu másla?
Naše klientka vyrábí přepuštěné máslo neboli Ghí. Oproti normálnímu máslu je zdravější a dá se při vaření a pečení použít jako zdravá a chutná náhražka tuku.
Problémem je, Ghí vyjde mnohem dráž než klasické máslo. Jak tedy zvýšit prodeje?
![Dotazníky České Ghíčko](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/dotazniky1.png)
![Dotazníky České Ghíčko](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/dotazniky2.png)
Analýza = půl úspěchu
Klíčem k úspěchu bylo porozumět uživatelům. V dotazníkovém průzkumu a během rozhovorů se zákazníky jsme zjišťovali, PROČ lidé chodí na web a proč Ghí kupují.
Z dotazníků se ukázalo, že většina lidí přišla na web kvůli zjištění informací o Ghíčku a třetině z nich se je nepodařilo zjistit.
V rozhovorech nám sami zákazníci řekli hlavní vnímané výhody přepuštěného másla Ghí. Navíc jsme získali skvělou zpětnou vazbu – 9/10 zákazníků si chce Ghí objednat znovu. Všechny tyto informace jsme na webu použili jako přesvědčovací argumenty.
Návrh & realizace
Změny jsme navrhli formou prototypu, které jsme pak implementovali.
Kompletně jsme tak přepracovali obsah webu a samotný e-shop jsme zjednodušili.
![Prototyp obsahu České Ghíčko](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/prototyp1.png)
![Prototyp obsahu České Ghíčko](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/prototyp2.png)
![Výsledek - zvýšení konverzního poměru o 43 %](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/vysledky1.png)
![České Ghíčko v televizi](https://www.netmagnet.cz/wp-content/themes/netmagnet/img/references/ceskeghicko/vysledky2diff.png)
Výsledky předčily očekávání
Díky těmto změnám se nám podařilo zvýšit konverzní poměr relativně o 43 % a počet objednávek meziročně více než zdvojnásobit.
Jako příjemný bonus se dokonce podařilo, že se České Ghíčko objevilo na ČT1 v hlavním vysílacím čase v pořadu DoktorKA.
Případová studie na konferenci
Zajímá vás více? Shlédněte přednášku o této případové studii z konference E-shop Summit nebo nám napište a probereme možnosti vylepšení vašeho webu.
Net Magnet nám vymazlil web tak, že po jeho otevření se našim zákazníkům sbíhají sliny ;)
Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si..