EU-autogarage
Redesign webu
Redesign webu německého prodejce nových vozů.
Aims
- Redesign loga.
- Modernizovat web, aby více prodával.
Results
- Nové logo, hlavičkový papír a razítko.
- O 32 % nižší míra okamžitého opuštění webu.
- Zvýšena průměrná doba trvání návštěvy i počet stránek za návštěvu.
Jak jsme toho dosáhli?
Analýza & návrh
EU-Autogarage je v podstatě agenturou, u které si můžete velmi výhodně koupit nové auto z nabídky určitých značek a modelů. Z analýzy vyplynulo, že takový typ nabídky budí u potenciálních zákazníků podezření. Proto bylo jedním z cílů webu vzbudit vyšší důvěryhodnost.
Po analýze jsme navrhovali prototyp webu. Kladli jsme důraz na transparentně popsaný průběh zpracování zakázky a zákaznické ohlasy, aby i nevěřící Tomáš poznal, že nekupuje zajíce v pytli.
Prototyp i web jsme vytvořili v angličtině. Klient posléze dodal německý překlad, který jsme nahradili za angličtinu.
Atraktivní responzivní design
Stejně jako prakticky každý web, který tvoříme, jsme i eu-autogarage.de vytvořili s responzivním designem, který se plynule přizpůsobuje tabletům i mobilům.
Looking for a flexible internet agency we found NetMagnet, a highly creative web agency. The team of NetMagnet did profound research what our company does and how it works. On this basis NetMagnet created a real matching website with a contemporary look on the cutting edge of technology. Communication was always given in english, as all of the team members speak not only czech, but also english, fluently. Anyone who is looking for internet services should get in contact with Ing. Tomas Kouba, the owner of NetMagnet.
Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si..