Obchodní centrum Polná

Vizuální identita a web nového obchodního centra

  • OC Polná - desktop
  • OC Polná mobil

Pro nově se budující obchodní centrum u Polné u Jihlavy jsme navrhli vizuální identitu a postavili web.

Aims

  • vyvolat důvěryhodnost v občanech Polné a u potenciálních nájemců
  • vlastní správa nabídky nemovitostí

Results

  • svěží vizuální identita
  • jednoduchá administrace umožňující změnu a rezervaci nabídky, která se vizuálně promítá do půdorysu

Jak jsme toho dosáhli?

Vizuální identita

Návrh vizuální identity

Nové obchodní centrum bude navždy součástí města Polná u Jihlavy, proto klient kladl důraz na co nejlepší vnímání projektu. Nechtěli jsme se spokojit s fádním logem a vizuály, proto jsme navrhli svěží vizuální identitu včetně návrhu barevného zpracování fasády hlavní budovy. Můžete se podívat na finální podobu identity OC Polná.

Obsah turistického cíle

Vývoj webu

Web jsme navrhli tak, aby se na jediné stránce daly přehledně najít veškeré informace k webu. Zaměřili jsme se i na skvělé zobrazení na mobilu vč. změny vzhledu tabulek a zobrazení půdorysů s vyznačenými prostory k pronajmutí, které se dynamicky mění dle stavu rezervovanosti. Tu může klient sám nastavovat v administraci webu.

Chcete také takový web? Dejte vědět, popovídáme si..