Zvýšení návštěvnosti stránek

Potenciální zákazníci si většinou váš web sami nenajdou, pokud jim k tomu nedáte dobrý impulz. Tím impulzem je dobře cílená reklama na internetu, která osloví správné skupiny zákazníků.

Relevantní návštěvníky vám na web přivedeme díky vhodné kombinaci reklamních kampaní, které povedou přes různé online kanály, např.:

  • SEO a PPC – Neplacená a placená reklama ve vyhledávačích Seznam a Google
  • Reklama ve zbožových vyhledávačích jako jsou např. Heureka nebo Zboží.cz
  • Sociální sítě – neplacená reklama v podobě správné komunikace s vašimi zákazníky doplněná o placenou reklamu v podobě placených příspěvků…

Způsobů, jak přilákat návštěvníky na váš web je mnoho, ale ne všechny jsou vhodné pro každý druh podnikání. Proto je důležité nejdříve správně pochopit vaši cílovou skupinu, vaše podnikání, a podle toho zvolit vhodnou reklamní strategii.

Ale pozor! Pouze vysoká návštěvnost webu vaše podnikání nespasí.

Je třeba pohlídat i konverze.