Zvýšení návštěvnosti a prodejů

Chcete vylepšením svého webu zvýšit tržby? Pak si zapamatujte jednoduchou rovnici:

TRŽBY = NÁVŠTĚVNOST × KONVERZNÍ POMĚR

Co zvyšovat dřív? Ozvěte se, poradíme.

Jak zvedáme tržby?

Růst

1) Zvýšení návštěvnosti stránek

Nastavíme magnety a přitáhneme na váš web lidi z vyhledávačů a vůbec celého internetu. Jak?

Odstraňujeme díry ve webu

2) Zvýšení prodejnosti stránek

Váš web je jako děravý kyblík. Můžete do něj přilévat více vody (zvyšovat návštěvnost), ale mnohdy je levnější spíše zalepit díry, kterými o návštěvníky přicházíte. Zvyšování prodejnosti stránek (neboli zvyšování konverzního poměru) znamená zvyšování procenta návštěvníků, kteří dospějí ke konverzi – např. nákupu v eshopu nebo odeslání kontaktního formuláře. Jak toho lze docílit?

  • Vylepšením webu z hlediska přístupnosti a použitelnosti.
  • Identifikací a opravou problémových stránek přes Google Analytics.
  • A/B testováním různých zlepšovacích návrhů.
  • a dalšími metodami…
Potřebujete-li zvýšit tržby, neváhejte se na nás obrátit.