Chcete vylepšením svého webu zvýšit tržby? Pak si zapamatujte jednoduchou rovnici:
TRŽBY = NÁVŠTĚVNOST × KONVERZNÍ POMĚR
Co zvyšovat dřív? Ozvěte se, poradíme.
Jak zvedáme tržby?
1) Zvýšení návštěvnosti stránek
Nastavíme magnety a přitáhneme na váš web lidi z vyhledávačů a vůbec celého internetu. Jak?
- Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- PPC reklamní kampaně
- Optimalizace pro zbožové vyhledávače
- Propagace v sociálních sítích
2) Zvýšení prodejnosti stránek
Váš web je jako děravý kyblík. Můžete do něj přilévat více vody (zvyšovat návštěvnost), ale mnohdy je levnější spíše zalepit díry, kterými o návštěvníky přicházíte. Zvyšování prodejnosti stránek (neboli zvyšování konverzního poměru) znamená zvyšování procenta návštěvníků, kteří dospějí ke konverzi – např. nákupu v eshopu nebo odeslání kontaktního formuláře. Jak toho lze docílit?
- Vylepšením webu z hlediska přístupnosti a použitelnosti.
- Identifikací a opravou problémových stránek přes Google Analytics.
- A/B testováním různých zlepšovacích návrhů.
- a dalšími metodami…
Potřebujete-li zvýšit tržby, neváhejte se na nás obrátit.